Wat ik wil creëren

Communicatie concepten die inspireren, activeren, informeren, overtuigen. Dat is waar het om draait; mensen moeten jouw boodschap voelen en onthouden.

Kernsessie

Een goed begin is het hele werk. Want alleen wanneer je tot de kern komt krijg je een goed verhaal. Je moet het voelen. Er moet energie vrijkomen. Een kernsessie kan 1-op-1, in teamverband of een diverse groep vanuit de hele organisatie. Samen leggen we de basis voor het merkverhaal. Waar wil jij een kernsessie voor inzetten? De identiteit bepalen, de positionering, nieuwe ideeën, de juiste boodschap; alles begint met de kern van het verhaal.

Merkverhaal

Positionering, de visie en missie, de ‘why, how, what’. Het komt erop neer dat we de kern van boodschap beschrijven in een merkverhaal. Hier wordt duidelijk wat het eigen verhaal is. Een verhaal dat lang meegaat, inspireert en de basis vormt van alles wat komen gaat. Mét payoff waarin meteen duidelijk wordt waar jouw merk of de campagne voor staat.

Creatieve vertaling

Het verhaal is bekend. Nu gaan we het vertalen naar vorm, beeld, typografie, copywriting (teksten), infographics, ideeën. Van logo tot complete huisstijl; de basis voor creatie en actie.

Creatie

We gaan naar buiten. We weten wie je wilt bereiken en blijer gaat maken. Daarvoor kiezen we de communicatiemiddelendie bij hen passen. Van live tot online, van print tot digitaal.